dijous, 14 d’octubre de 2010

altra vegada descobrint prenzlauer berg

Sí, aquesta ciutat és genial per tots els racons, però... vés a saber per quin motiu, el racó que està cridat a cridar-me és Prenzlauer Berg (Pberg). Es veu que és la zona pijeta de Berlín, plena de parelletes joves ben situades i amb canalla. Estaré a tocar del Tres Tapas http://www.tres-tapas.de És un restaurant espanyol on hi tinc la colla per sortir de marxa... El meu fetge no està segur que traslladar-me allà sigui una bona idea, però viure al costat de tota la gent que conec tampoc està mal (marc, marina i la gent de l'edifici, el 3...).

La resta... anar fent. La pregunta "i què fas aquí?" ara per ara: aprendre alemany. PUNT. I viure la vida, és clar!
El diumenge va tocar anar amb barqueta a motor pel Wannsee amb Marina i companyia i l'agradable sorpresa de la Sophia (que vaig conèixer a Barna i ara es veu que compartim ciutat).
Va ser toll, com es diu
en aquí!

La resta dels dies: copeteo, llegir, dormir...

Entre les lectures ultimament destaca 1Q84 de Haruki Murakami. No és que sigui un gran apassionat a l'autor japonès, però el fet de disposar d'unes entrades per escoltar Daniel Brühl llegint aquest llibre m'ha motivat a
escollir aquest mètode d'aprenentatge de la llengua alemanya. I la veritat és que m'ha enganxat força! Però amb prou feines he arribat a la pàgina 100 de les més de mil que té :(
Em sembla que encara no s'ha traduït ni al català ni al castellà... Intentaré no explicar com acaba abans que el pugueu tenir a les vostres mans...

D'altres activitats culturals a destacar hi ha una possible primera visita al Volksbühne el dilluns. Revolution Now! es diu la cosa... A veure si pillo res... http://www.volksbuehne-berlin.de/praxis/revolution_now/?id_datum=2749

I després una presentació d'un llibre de poesia d'un conegut per alguns de vosaltres... El Patrik de Praga, sip! Abans però farem una escapada fins a Viena per visitar el Rupi.
Per tant... del 19 al 31 vacances (se'm escapa el riure escrivint això... XD).

I al tornar ja tindré pis nou, ja que ara per ara sóc un ocupa a casa la Marina...

I de novetats poques més... El dimarts vaig guanyar la primera pela! La veritat és que d'una forma una mica peculiar, però bé, normalment em dóno plenament a la ciència (i fins ara es tractava d'estudis d'atonomia general i sovint focalitzada, però aquesta vegada molt focalitzada: gravar els moviments de la meva nineta...).
Aquí hi ha una mica d'explicació en castellà http://www.ling.uni-potsdam.de/~malsburg/Spanishstudy/

Bé, això és tot per avui. Ara estic en un bar amb el Jonny, però veig que comença a plegar les coses... Deu anar cap a casa... Us deixo jo també i fins molt aviat!

2 comentaris:

  1. La veritat és que pinta tan bé tot el que expliques... gaudeix d'aquesta aventura, de veritat. I per curiós, això de pagar per no sé quin experiment amb les ninetes dels ulls, no???

    ResponElimina
  2. bé, era un estudi universitari pel qual, sense calés, seria més difícil aconseguir voluntaris... La veritat és que no era gens divertit i vaig haver de parar 3 vegades perquè em saltaven les llàgrimes...

    ResponElimina